مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-17اجتماعي

آغاز اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم فارس


مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اعلام کرد که اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان، از امروز آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اعلام کرد که اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان، از امروز آغاز شده است.

مهدی محمودی چهارشنبه 27 اسفند در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: نوروز امسال 30 گروه جهادی دانشجوی خواهر و برادر برای انجام اقدامات عمرانی، علمی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی به نقاط محروم شناسایی شده استان فارس اعزام خواهند شد.

محمودی با اشاره به شیوع کرونا و بروز مشکلات فراوان در زمینه معیشتی برای اقشار مختلف مردم، گفت: مهمترین و اصلی ترین دغدغه مدیریت عملیاتی جهادی بسیج دانشجویی فارس، ابتدا رفع مشکل معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در کوتاه مدت بوده است.

او ادامه داد: باتوجه به کشاورزی بودن استان فارس حل مشکلات و معضلاتی در زمینه کمبود آب و تغییر الگوی کشت و اصلاح شیوه های آبرسانی، ایجاد کارگاه خانگی و بازار فروش محصولات تولیدی این کارگاهها و .

از اهداف این گروه ها بوده است.

محمودی با اشاره به ایجاد آسیب شناسی مسائل اجتماعی با حضور گروه های جهادی، دبیر مجمع گروه ها ی جهاد دانشجویی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم فارس

آغاز اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق محروم فارس